你给我闭嘴🤐️

可悲的是 天天躺一张床的两个人 却没有对方的微信

Crossfire - Stephen

莫西顾:

天气太热,不咋想写东西,就说一下这几天没有更新的原因吧。

前几天苹果不是发布了IOS 10吗,但正式推送估计要等到iPhone7出来,于是我就去网上找了开发者版本的描述文件更新。结果各种Bug,指纹识别反应贼慢不说,一些常用软件也不兼容,频频闪退。好嘛,只好又降级回9.3.2。结果这就降出问题来了,之前的备份不能用了,手机里的联系人,短信,备忘录全没有了,最严重的是播放器里下载的600多首歌直接没了。但没更新主要还是因为天气太热,还有期末了,要考试,忙呀!

 

歌词:

 

He’d trade his guns for love
他会为爱而交出他的枪
But he’s caught in the crossfire
但是他不会在交火中放弃
And he keeps wakin’ up
他之所以还保持着清醒
But it’s not to the sound of birds
并不是因为鸟鸣

The tyranny, the violent streets
而是因为街头的暴乱

Deprived of all that we’re blessed with
我们为那些贫苦的人祈福
And we can’t get enough, no
但是这并不够

Heaven if you sent us down
如果你将我们送入天堂
So we could build a playground
我们将建一个乐园
For the sinners to play as saints
即使罪人也能像圣徒一样嬉戏
You’d be so proud of what we’ve made
你会为我们所做的感到骄傲

I hope you got some beds around
希望你能稍作停歇
‘Cause you’re the only refuge now
因为你是我们唯一的希望
For every mother, every child, every brother
为了每位母亲,每个孩子,每个兄弟
That’s caught in the crossfire
他们于交火中丧命
Ahh ahh ahh
啊~
That’s caught in the crossfire
他们于交火中丧命
Ahh ahh ahh
啊~

I’d trade my luck to know,
我愿用我的性命去弄清
Why he’s caught in the crossfire
为何他会在战火中丧命
And I’m here wakin’ up
我仍旧清醒
To the sun and the sound of birds
面朝太阳听着鸟鸣

Society’s anxiety,
整个社会都在担忧
Deprives of all that we’re blessed with
我们所崇尚的事物被剥夺
We just can’t get enough, no!
我们永不满足

Heaven if you sent us down
如果我们被送入天堂
So we could build a playground
我们会建一个乐园
For the sinners to play as saints
罪人也能如圣徒般嬉戏
You’d be so proud of what we’ve made
你会为我们所做的感到骄傲

I hope you got some beds around
我希望你能稍作停歇
‘Cause you’re the only refuge now
因为你是我们唯一的希望
For every mother, every child, every brother
为了每位母亲,每个孩子,每个兄弟

Who’s caught in the crossfire!
他们于战火中牺牲
Ahh ahh ahh
啊~
That’s caught in the crossfire
他们于战火中牺牲
Ahh ahh ahh ohh Ahh ahh ahh ooh..
啊~

Can I trust what I’m given?
我还能相信我被给予的东西么?
When faith still needs a gun
当信仰需要枪支支撑的时候
Whose ammunition justifies the wrong?
谁的子弹是为了纠正错误?

And I can’t see from the backseat
可能是我坐在后排没看清
So I’m asking from above
所以我问这世人
Can I trust what I’m given, even when it cuts?
我还能相信我被给予的东西么?当它是一件武器?

So Heaven if you sent us down
如果我们被送入天堂
So we could build a playground
我们会建一处乐园
For the sinners to play as saints
罪人也能如圣徒般嬉戏
You’d be so proud of what we made
你会为我们所做的感到骄傲
I hope you got some beds around
我希望你能稍作停歇
‘Cause you’re the only refuge now
因为你是我们唯一的希望

For every mother, every child, every brother
为了每位母亲,每个孩子,每个兄弟
Who’s caught in the crossfire
他们于战火中丧命
Who’s caught in the crossfire
他们于战火中丧命
Who’s caught in the crossfire
他们于战火中丧命
(woah Who’s caught in the cross-fire-fire)
他们于战火中丧命
Who’s caught on the cross
他们于战火中丧命

 

 

评论
热度 ( 54 )

© 你给我闭嘴🤐️ | Powered by LOFTER